هاشميان: با استيلي همبازي بوده‌ام
نوشته شده توسط : محمد

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، وحيد هاشميان پس از ثبت قراردادش در هيئت فوتبال، درباره دليل تاخيرش در پيوستن به پرسپوليس، گفت: به دليل اينکه چندين سال در آلمان زندگي کرده‌ام و همين طور همسرم در آنجا زندگي مي‌کند براي انجام کارهاي شخصي‌ام به آلمان رفته بودم و بلافاصله پس از بازگشتم با توافقات انجام شده به اين تيم آمدم. ديروز مذاکراتي با آقاي کاشاني داشتم که پس از توافق، امروز قراردادم را امضا کردم.

وي نحوه جذب بازيکنان اين فصل پرسپوليس را مناسب ارزيابي کرد و افزود: يارگيري‌ها خوب بوده و مشخص است که جذب بازيکنان با تفکر انجام شده و در پست‌هايي که لازم بوده بازيکن جذب شده است.

هاشميان تصريح کرد: در بازي‌هاي آسيايي بانکوک با استيلي همبازي بودم که در آن رقابت‌ها قهرمان آسيا شديم. در کسوت مربيگري همکاري نداشتم و اميدوارم که پرسپوليس فصل پرباري را با ايشان داشته باشد.

وي درباره پيوستنش به اردوي ترکيه گفت: يک مقدار کارهاي شخصي دارم و بعد از اينکه با آقاي استيلي صحبت کردم در اولين فرصت براي پيوستن به اردو به ترکيه مي روم.


 




:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: